tirsdag den 21. februar 2012

Felix søger nyt hjem...

Efter min mors hasteindlæggelse for nogle uger siden, er hun nu endelig kommet hjem, men det er kun for en kort tid, for hun flytter pr. 15. april i en handicapvenlig bolig (ældrebolig) det er desværre ikke muligt for hende at have hendes elskede kat med sig, derfor skriver jeg her i håb om, at der måske sidder en derude der selv kunne eller kender en der kunne give Felix et nyt og kærligt hjem :-)


Felix er en hankat på snart 2 år. Han er kasteret og passet med vaccinationer mv. Han er utrolig kælen og møg forkælet :-)Felix bor i dag hos min mor i en lejlighed (Brøndby), men da hun skal flytte til en handicapbolig i april, er det desværre ikke muligt for hende at have ham med :-(
Derfor søger vi et nyt og kærligt hjem til Felix, gerne hvor han kan forblive indekat som han er i dag. Han er vandt til hunde, nogle hunde er han gladere for end andre, men det funger :-) Hvis man ønsker det, kan der medfølge lukket kattetoilet, kradsetræ m. hule, madskåle, legetøj, mad mv.
 

2 kommentarer:

  1. Jeg håber I finder et godt hjem til ham og at det kommer til at gå godt med din mor.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 Tak Mette, jeg håber også at vi finder et hjem til ham, for han betyder utrolig meget for min mor, så hun ville helt sikkert ikke få ro før hun finder et nyt hjem til ham :-)

      Slet