tirsdag den 7. februar 2012

Endelig

Jeg har ventet, og ventet, og ventet og så ventet lidt længere.. Men nu skete det, mailen tikkede ind for et øjeblik siden, og ca. 2 min. senere havde jeg bestilt, og inden for 1 uge lander den fra UK i min postkasse..!

Jeg er intet mindre en begejstret for 1'eren, så jeg er sikker på at jeg nok skal komme til at holde af 2'eren !



Jeg kan varmt anbefale Urban Decay's lækre øjenskygger og primer - det er virkelig nogle fantastiske produkter.
Efter jeg fik Naked 1 har jeg nærmest ikke brugt andet, men altså, farverne er så smukke, holder længe og er nemme at arbejde med! og så synes jeg er at de ca. 320 kr. inkl. porto fra UK, er givet godt ud for en palette med 12 skygger samt den dobbelte børste. Du kan finde Naked2 her.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser de farver bare dejlige ud. Og ja, det er da billigt for sådan en stor palet med farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fantastiske, de farver. Jeg regner med at lave et lille indlæg med billeder snarest, så man rigtig kan få en fornemmelse af farverne.

      Slet