onsdag den 1. juni 2011

På rette vej og noget om nye hobbyer

Jeg er ikke sikker, men jeg tror, at jeg er på rette vej. Jeg er stoppet med at græde, er så småt begyndt at spise igen, og nyder pludselig, at solen skinner.
Hvor er det dejligt hvis jeg virkelig er ved, at være på rette vej og ikke skal tilbringe flere måneder på at komme op igen.


Når men jeg har udvidet i mine hobbyer, denne gang har jeg kastet mig ud i armbånd, jeg holder virkelig af at sidde og pusle med perlerne og sætte farverne sammen - billeder kommer senere!
Men hold op en verden, jeg har begivet mig ud i, agat, facet, mellemled - jeg er på bar bund - fuldstændig bar bund når jeg kaster mig over endnu en webshop, men nu er jeg i gang og det lader til at det sidste jeg fik bestilt var korrekt - så langt så godt *G*

1 kommentar:

  1. Hej Malene :-)

    Godt at du er på vej op igen! <3

    Mht. smykkefremstilling, så er det bare at google det...der ligger SÅ mange diy´s osv. derude.

    Knus

    SvarSlet