mandag den 11. april 2011

Børnebazar

I weekenden skal jeg "MightyM" på marked sammen med min veninde Tania, som har "Guldhammer Design". Nedenfor kan i læse lidt omkring markedet.

Børnebazaren er et loppemarked, kun med tøj og ting til børn.
På bazaren kan man møde nye spændende børnetøjsdesignere, hjemmesyersker, div. butikker
og en masse private som sælger ud af brugt, men godt tøj, legetøj, tilbehør m.m.

16. april kl. 10:00-16:00 & 17. april kl. 10:00-16:00

Buslinje 1A, 3A, 14 og 15 går lige til døren ved Remisen på Blegdamsvej 132, ved Trianglen på Østerbro.

1 kommentar:

  1. Hey søde Malene!
    Først og fremmest 1000 tak for sidst - det var en ualmindelig hyggelig weekend, og det var rigtig rart at hilse på dig. Tak fordi du har meldt dig til min give away - så kunne jeg nemlig liiiige finde din blog!! Jeg skal nemlig sige dig at jeg har en KÆMPE bunke visitkort liggende fra markedet som jeg slet ikke tør starte på at bladre igennem, for jeg véd hvor længe jeg kan bruge på det, så nu fandt jeg da i hvert fald frem til én af de mange ukendte blogs hos mennesker jeg har mødt! :-)
    Dine ting er bare SÅ fine, og jeg glæder mig til at følge med her!
    Ha' en rigtig lækker lørdag aften!
    Kram fra Jane

    SvarSlet