mandag den 28. marts 2011

Så startede hverdagen...

Så er det slut med flere timers syning om dagen, ved at være slut med flere timers hyggelig morgenstund med sønnen, med at tage dagene som de kommer.
Jeg har fået et job, jeg er stadig syg, for syg til at arbejde fuldtid, men jeg har fået et job hvor jeg er i revalidering indenfor bogholderi.
Jeg arbejder 2 timer 3 gange om ugen, som langsomt skal optrappes til fuldtid over en periode på 2 år.
Jeg startede sidste mandag, og allerede nu kan jeg mærke, at jeg måske nok ikke længere har overskud til så meget som jeg havde tidligere.
Jeg har nydt tiden herhjemme, nydt friheden, fået slappet af, syet, hæklet, malet og en masse andet, alt imens jeg har skulle passe mine behandlinger grundet min sygdom. 
Men nu nyder jeg tanken om, at jeg igen er en del af en hverdag med job!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar